لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور 

تکاوران بندرعباس حریف اهوازی خود را شکست داد 



هفته سوم لیگ برتر فوتبال امید‌های کشور با دیدار تیم‌های تیپ تکاوران بندرعباس و نفت امیدیه پیگیری شد. 
به گزارش صبح ساحل،  در هفته سوم این مسابقات تیم تیپ تکاوران بندرعباس در ورزشگاه خلیج فارس میزبان نفت امیدیه بود. نماینده هرمزگان که در بازی نخست خود با نتیجه دو بر صفر مغلوب ملی حفاری اهواز شده بود در بازی دوم خودش به دنبال سه امتیاز بود. شاگردان سید رضا حسینی ارشد در تیم تیپ تکاوران بندرعباس از همان ابتدا بازی هجومی در دستور کار خود داشتند. در نیمه نخست چندین موقعیت گلزنی برای آبی پوشان هرمزگانی به دست آمد اما هیچ کدام به گل تبدیل نشد تا دو تیم با نتیجه مساوی به رختکن بروند. 
امیدهای تیپ تکاوران در نیمه دوم هم دست از تلاش بر نداشتند تا این که در دقیقه ۶۷ توسط عادل آرغند به گل رسیدند. این نتیجه تا پایان نود دقیقه باقی ماند و تیپ تکاوران به سه امتیاز ارزشمند دست یافت.‌ در این بازی برای تیم تیپ تکاوران بندرعباس محمد رضا حسن شاهی، حسین خلق فر، پوریا سلطانیان، علیرضا سالاری، علی خیریی، رضا فاضلی، عادل آرغند، محمد جواد پور شاه آبادی ،محمد فاضل بحرینی، علیرضا ابراهیمی نژاد و عبدالله نعیمی با هدایت سید رضا حسینی ارشد بازی کردند. لیگ برتر فوتبال امید‌های کشور با حضور ۱۷ تیم در دو گروه برگزار می شود که تیم تیپ تکاوران بندرعباس نماینده هرمزگان در این دوره از رقابت ها با تیم های مس کرمان، فولاد خوزستان، نفت اهواز، پارس جنوبی، نفت امیدیه، شاهین شهرداری بوشهر، ملی و حفاری ایران و  مس رفسنجان هم گروه است. 
در گروه دوم هم تیم های تراکتور تبریز، سپاهان اصفهان، کیان سام بابل، ملوان بندرانزلی، آلومینیوم اراک، نساجی مازندران، ذوب آهن اصفهان و شهر خودرو مشهد با هم رقابت می کنند. در پایان مرحله نخست مسابقات  تیم های اول و دوم از هرگروه به مرحله بعد صعود می کند  و به صورت ضربدری مسابقه را رفت و برگشت انجام می دهند و برنده دو  دیدار به فینال راه پیدا می کند. از هر گروه یک تیم از انتهای جدول به مسابقات  لیگ دسته اول امید سقوط می کند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها